  • Data: 2002-06-25 14:46:47
    Temat: Re: Grupy dyskusyjne
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:20953-1025013601@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...

    > I aby takich watpliwosci uniknac,
    > pytanie zadaje sie na pismie, a odpowiedzi oczekuje rowniez w formie
    > pisemnej, z identyfikacja podpisu autora.
    Identyfikacja podpisu a gdzie go mam zweryfikowac , moze zgodnie z
    karta wzorow podpisow. Czy teraz wszyscy na Usenecie mamy gdzies
    wyslac swoje karty podpisow ? No i musimy je zlozyc przed uprawniona
    osoba, jaka ? ;-)))

    > Nie.
    > Myli Pan pojecia.
    > Ani w sieci, ani w ksiazkach, ani w czasopismach
    > nie nastepuje cytowanie bez zgody autora, wydawnictwa.

    No prosze nie wystepowalem o zgode a zacytowalem Cie Ekspercie w
    sieci? I co mi zrobisz jak mnie zlapiesz ? ;-)

    Przemek

    PS A abuse sobie podaruj z innego posta, Pro-Futuro sie osmieszylo ale
    juz naprawilo wlasny blad.