  • Data: 2002-06-25 22:51:52
    Temat: Re: Grupy dyskusyjne
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Jun 2002, Jacek wrote:

    >+ Peter 'Mikolaj' Mikolajski wrote:
    [...]
    >+ Panie Peter
    >+ mysl Pan czasem jak inteligentny czlowiek,

    Nie zaprzeczam, że jest to powód dla którego czasami (z rzadka)
    bronię twoich mniej lub bardziej kontrowersyjnych pomysłów.

    >+ procedura identyfikacji podpisu w korespondencji polega na przeslaniu
    >+ pisma listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

    Czy możesz profilaktycznie, tak na wszelki wypadek (jakby
    komu przyszła chęć się spytać) zapodać adres pod którym
    należy *ciebie* pytać ??
    Zastrzegam że ja tam o "prawa" do postów nie stoję, a spamu
    pocztowego (taki w kilogramach papieru) mam dość !
    -;>

    [...]
    >+ Czy naprawde to tak trudno w te upaly to zrozumiec ?

    Widzę że tak ! Zdecydowanie -;)

    Pozdrowienia, Gotfryd