    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Groźby przez SMS
    Date: Thu, 20 Oct 2005 13:02:06 +0200

    > To zaczyna być niepoważne. Nie spodziewasz się chyba, że ktoś taki napisze
    > w sms-ie "Niniejszym oświadczam, że zamierzam popełnić czyn zabroniony z
    > art. ... itd"

    "zejebie Cie"
    "dostaniesz w pierdol"
    "wyruchaja CIe"
    "Zabije Cie"
    A nie "pamietaj o mnie" jak cos sie stanie bo z tego da sie moim zdaniem
    wybronic w sadzie, ale faktem jest ze majac obecny material moze isc
    zglosic grozby. (nie doczytalem )

    > Nie miałeś jeszcze Postępowania karnego na studiach?

    samouk jestem

    > No dobrze.
    > Z procesem poszlakowym mamy do czynienia wtedy, kiedy w sprawie brak jest
    > dowodów bezpośrednich, a dowodzenie odbywa się za pomocą dowodów
    > pośrednich.

    no i juz Ci mowie ze to chwasty pozostale po dawnej zlej poslce i nalezy je
    wyrwac.
    Jest to skazanie czlowieka nie udowadniajac mu winy, czyli zabawa w "Boga".

    Przyklad niedaleki, Kobieta skazana na 25 lat pozbawienia wolnosci za
    zabojstwo w sklepie przyczym dowodem byly
    -zeznanie jednej z pokrzywdzonych (druga nie zyje)
    (to nie dowod to opisanie zdarzen przez jedna z estron, przy czym polskie
    prawi jest tak porypane ze z faktu iz
    oskyrzycielem jest prokurator to swidakiem moze byc pokrzywdzony co jest
    absudrem jezlei nie mamy do czyneinia ze zlapaniem na goracy uczynku
    przez policje)
    -zapach swiadzcacy ze osoba byla w tym miejscu

    mozesz sie domyslic ze to ona, ale moze to rowniez byc kazdy inny, bowiem
    zapach nie swiadczy o fakcie morderstwa
    (pomijam juz ze po oddaniu strzalu jestes cala od prochu<nie zmyjesz tak
    latwo> a kazda partia naboi ma odmienny sklad chemiczny po ktorym mozna
    poznac
    oddajacego strzal, oczywisice takiego doowdu, ani sladow krwi ani nic innego
    nie bylo).

    Szczerze dziekuje za takie procesy poszlakowe.

    > Bardzo się starasz, ale zbyt daleko odjechałeś od opisu z pytania ;)

    ale juz ma jakas linie obrony :-)

    > I na koniec dygresja.
    > Wyobraź sobie, że Tobie ktoś używając podobnego słownictwa zagrozi np.
    > pobiciem. Jak byś się czuł, gdybyś poprosił o pomoc i ktoś zamiast Ci
    > pomóc zaczął wymyślać, że być może jesteś zdeklarowanym masochistą i on
    > tylko chce Ci zapewnić to, co lubisz? I co byś sobie o takiej osobie
    > pomyślał?
    > Ludzie zgłaszają się tu ze swoimi problemami, bo są tu osoby, które im
    > pomagają. Ale oprócz nich są też tacy, którzy korzystając z okazji i z
    > anonimowości bawią się kosztem pytających. Jesteś pewny, że właśnie do tej
> [...]

    generalnie to "sikam" na takie osoby jak on. Jezlei zwiazek z bylym nie
    zostal przewrany "wygaszeniem uczuc "z obu strton
    too na pewno nie bytlo by takiej jazdy teraz, przypuszczam ze ten czlowiek
    pomogl losowi, a taka osoba to zwykla ...
    Mniej wiecej takie zdanie mam o pomocy tym ludziom co ty w przypadku Jacka i
    zdjecia z ewidentnie mloda osoba (choc
    fakt posiadania jednego zdjecia absolutni nie swiadczy o sklonnosiach, ja np
    mam kolo 10 zdjec Miriam :-)

    P.

    ps.
    dziwie sie ze Rutkowski takiemu typowi kiedys pomogl. Jakis honor jednak
    trzeba miec.