  • Data: 2005-10-19 21:26:02
    Temat: Re: Groźby przez SMS
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam propozycje. Nastaw sie optymistycznie. Dotrwaj do gwaltu przy pomocy
    ogorka, w trakcie po prostu pomysl, ze to wizyta u proktologa, ale na
    wszelki wypadek miej przy sobie kamere. Nagraj to zdarzenie i bedziesz mial
    dowody! Wtedy ow ex- Twojej dziewczyny pojdzie siedziec, bo bedzie to owo
    enigmatycznie dla co po niektorych zapowiedziane wydarzenie ;-)

    A na serio... jezeli panna stawia Ci sie w tak podstawowej sytuacji, to
    sobie ja daruj. Jezeli nie trzyma z Toba wspolnego frontu teraz, to nie
    bedzie go trzymac nigdy.

    Pozdrawiam,

    Tiger