  • Data: 2011-01-30 09:52:16
    Temat: Re: Grozby policjanta
    Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-28 22:52, Kris pisze:
    > mialem zdarzenie drogowe w ktorym

    WTF? Mam wrazenie, ze to ty jestes tym policjantem, i chcesz wiedziec co
    ci grozi za grozby karalne :D

    > podacz>
    > w ktorej moglby by wziasc udzial 4 auta
    > wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja
    > wyciagnol i morde oklepal
    > a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

    Patrzac na styl wypowiedzi, slownictwo, gramatyke i ortografie, to albo
    masz ponizej 8 lat, albo masz powazne braki w edukacji (badz jej brak),
    przez co twoja znajomosc zasad ruchu drogowe stoi pod wielkim znakiem
    zapytania, przez co twoja ocena rzekomego zajechania drogi jest bledna,
    a odwetowe hamowanie przed maska rzekomego sprawcy nieuzasadnione.