    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grodzki wytoczy proces u2? [Ze znakiem zapytania to strachy na Lachy?]
    Date: Sun, 17 Nov 2019 14:30:26 +0100 (CET)

    Runt <r...@a...org> pisze:
> [...]
    nia-opublikowane-przez-popiele-nieprawdziwe

    > No i co kanalio? Odszczekasz?

    Prof. Grodzki pamięta "dobrowolność" wpłat. Prof. Popiela
    pamięta coś co odebrała jako "przymus/wymuszenie" gdy jej matka
    umierała. Ja naprawdę życzę mecenasowi Dubois wytoczenia procesu i
    zaciskania zwieraczy w kwestii co się innym przypomni/"przypomni".

    Groźby procesu ze strony polityków to _przeważnie_ strachy na Lachy,
    choć groźby naprawdę na poważnie też się _czasem_ trafiają.
    Niech mecenas Dubois wytacza ten proces i udowadnia w twardej praktyce
    że nie jest to _tylko_ prawnicze zastraszanie.

    --
    A. Filip