  • Data: 2019-11-17 16:35:49
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces u2? [Ze znakiem zapytania to strachy na Lachy?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ano, wątpliwe, aby osoba będąca profesorem na uniwerku w Szczecinie
    > słabo pamiętała okoliczności tamtej "dobrowolnej" wpłaty, jak ma w
    > dodatku świadków, to sprawa bardzo śmierdząca dla obecnego
    > marszałeczka senaciku:)

    Można zacząć od ustalania faktów: a) w którym konkretnie roku (ile lat
    temu) miała nastąpić ta "dobrowolna" wpłata b) czy jest po niej ślad w
    dokumentacji księgowej fundacji. Lepiej tak szybko jak się da odejść
    ile się tylko da od sytuacji "gołe słowo przeciw gołemu słowu"
    czyli "a której stronie ty CHCESZ wierzyć".

    Ja wątpię by bez zeznań ze dwóch innych świadków dało się
    uprawdopodobnić+ coś mogącego wyglądać jak "wymuszenie łapówki".
    Sytuacja IMHO "bardzo dwuznaczna moralnie" w sytuacji umierania
    najbliższej rodziny to już moim zdaniem zupełnie inna para kaloszy.
    Oczywiście wariant że to kim świeżo został Grodzki miało wpływ na to jak
    Popiela teraz pamięta dla mnie nie jest do łatwego wykluczenia,
    nie musi być koniecznie po linii "taki człowiek nie ma moralnego prawa ...".

    IMHO W praktyce _poza prawnej_ "politycznej wiarygodności" kluczowe
    będzie czy przez najbliższe ze 2 tygodnie ujawnią się inni/kolejni
    świadkowie/"świadkowie". IMHO jako cynika na zapobieżenie temu
    są skierowane działa prawnika prof. Grodzkiego.

    --
    A. Filip