    Subject: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <bq%iD.134119$zG.16140@fx23.ams1> <pmid27$baa$1@node1.news.atman.pl>
    <GV2jD.134969$zG.104574@fx23.ams1> <pmievb$bab$1@node1.news.atman.pl>
    <3G3jD.68230$zA.38097@fx08.ams1> <pmjgcd$e20$1@node1.news.atman.pl>
    <ZTjjD.148447$0R.68595@fx02.ams1> <pml2tb$km$1@node2.news.atman.pl>
    <5b8e424c$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmme3p$8lh$5@node2.news.atman.pl> <jKFjD.92975$Yx.34855@fx10.ams1>
    <pmnnn9$lbu$1@node1.news.atman.pl>
    <5b8f7c6f$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmp0tk$juh$5@node2.news.atman.pl>
    <5b900b91$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmp28d$juh$10@node2.news.atman.pl>
    <5b900f81$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmp3hj$juh$14@node2.news.atman.pl>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Wed, 5 Sep 2018 20:34:12 +0200

    W dniu 2018-09-05 o 19:25, Shrek pisze:

    > Było pytanie czy nie ma przepisu. Więc jest - wywłaszczenie albo
    > służebność. Dostałeś odpowiedź. A ty zapodajesz bez związku zdjęcie
    > czyjegoś ogródka. Czy jak gmina będzie chciała właściciela wywłaszczyć
    > to wywłaszczy - pewnie tak. Czy sąd wyznaczy służebność, bo ktoś może
    > tam chcieć przejść - pewnie nie. Ale obydwie te odpowiedzi nie mają
    > związku z tematem, gdyż jak słusznie zauważyłeś nie wyobrażasz sobie,
    > żeby ktoś tego żądał... i nie żąda. Więc związek z tematem raczej słaby.

    Przypomnę pytanie:
    ---
    "czy to na prawde nie ma
    jakiegoś przepisu, aby udostępnić ulicę, która ma nazwę wszystkim, którzy
    po prostu chcą tędy przejśc idąc do jakiegoś celu"?
    ---
    Od tego pytania zaczęła się dyskusja.
    No i według mnie nie ma takiego przepisu.
    Nie ma przepisu nakazującego przepuszczać wszystkich chętnych do
    przejścia przez prywatną posesję.

    Jeśli uważasz inaczej, to wskaż przepis nakazujący przepuszczanie przez
    prywatną posesję wszystkich chcących przez nią przejść.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/