  • Data: 2003-12-08 01:33:56
    Temat: Re: Gotowosc do pracy-pelnomocnik. Pilne!!!
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od dnia uprawomocnienia wyroku stosunek pracy zostaje reaktywowany. Za ten
    > okres przysługują pracownikowi wszystkie uprawnienia pracownicze z
    > wynagrodzeniem włącznie.
    > O co chodzi z tym pełnomocnikiem. Co miałoby znaleźć się w piśmie od niego.
    > Tak, jak juz napisałem, to pracownik musi wyrazic gotowość do pracy.
    > Pracodawca nie ma obowiązku wzywania go do stawienia się celem świadczenia
    > pracy.
    > DG

    Wszystko sie zgadza jesli pracodawca przestrzega prawa, jest inaczej gdy
    pracodawca nie respektuje wyroku. Otoz juz po uprawomocnieniu sie wyroku
    pelnomocnik pozwanego poinformowal mnie pisemnie, ze wyrok nie jest prawomicny,
    bo pozwany wniosl o przywrocenie terminu na zlozenie apelacji. Wyrok jest
    natomiast prawomocny juz 2 miesiace(!). W ostatnich dniach sad oswiadczyl
    pozwanemu, ze zaden nowy termin nie zostanie mu dany. W miedzyczasie, tuz po
    uprawomocnieniu sie wyroku, zglosilem pisemna gotowosc podjecia pracy i juz 2
    miesiace czekam na umozliwienie mi przez pracodawce podjecia pracy. Do tej pory
    nie jestem umieszczony na liscie pracownikow i na liscie plac.