eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGotówkowa naprawa stłuczki samoch. i żądania ubezpieczyciela. › Re: Gotówkowa naprawa stłuczki samoch.=?ISO-8859-2?Q?i_=BF=B1dania_ubezpieczyciela=2E?=
  • Data: 2010-11-30 09:37:38
    Temat: Re: Gotówkowa naprawa stłuczki samoch.=?ISO-8859-2?Q?i_=BF=B1dania_ubezpieczyciela=2E?=
    Od: Charles <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Massai pisze:

    > Więcej nawet. Należy Ci się odszkodowanie w wysokości takiej jakbyś
    > naprawiał - ale naprawiac nie musisz. Do ciebie należy decyzja co z
    > tymi pieniędzmi zrobisz.
    > TU lubuja się też w niewypłacaniu VAT-u, że niby - "musi być faktura
    > żeby vat wypłacić". Takie parszywe bajdurzenie.
    > Liczą odszkodowanie po cenach netto.
    >
    > Tyle że oczywiście żeby to dostać trzeba iść do sądu. Albo - prawie do
    > sądu (bywa że pękną przy pismach przedprocesowych).
    > Generalnie nie warto z nimi dyskutować, formalnie odwołać się od
    > wyceny, pisemnie - ile się powinno dostać, nie zapłacą, wezwać do
> [...]

    Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy. Kosztorys napraw włącznie z
    kosztem użytych do naprawy części był sporządzony przez niezależny
    warsztat samochodowy. Ubezpieczyciel nie chce uznać cen części zawartych
    w tym kosztorysie i żąda dodatkowo faktur na w/w części. O ile dobrze
    zrozumiałem mogę pisać do TU wezwanie do zapłaty na podstawie
    kosztorysu. Mam rację czy nie?
    Pozdrawiam.