  • Data: 2010-11-30 16:43:49
    Temat: Re: Gotowkowa naprawa stluczki samoch.
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Charles wrote:

    > wiadomości news:id2gkq$bhf$1@node1.news.atman.pl...

    > Napisałem wyraźnie w pierwszym poście: gotówkowo. W TU został
    > przedstawiony kosztorys naprawy z niezależnego warsztatu, naprawa
    > została wykonana, co zostało potwierdzone przez likwidatora szkody z
    > TU (były oględziny po naprawie), ale nie chcą wypłacić tyle, ile
    > kosztowała naprawa wg w/w kosztorysu ponieważ domagają się dodatkowo
    > faktur za części wykorzystanych przy naprawie. I teraz moje pytanie:
    > mają prawo domagać się tych faktur czy po prostu walą w ch... i nie
    > chcą wypłacić należnej mi sumy, która przysługuje mi wg
> [...]

    W jakiś sposób koszty musisz udokumentować. Nie możesz pójśc do TU i
    powiedzieć "ta szybka kosztowała 100 tysięcy pln, oddawajcie kasę".

    Z tym że nie muszą być to faktury - możesz np. powołać się na cennik
    detaliczny dystrybutora części.

    Dodatkowo - nie mają podstaw żeby domagać się od ciebie faktur
    wystawiony przez dystrybutora na warsztat naprawiający. To faktury
    warsztatu, nie musi ci ich nawet pokazywać.

    Fakturę od warsztatu masz?

    --
    Pozdro
    Massai