  • Data: 2010-06-22 12:05:17
    Temat: Re: Gdzie załatwić NIP ???
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22 czerwca 2010 08:09, Liliana Cichocka pisze:

    > Taa... :) Na studiach dla odmiany radzi sobie znakomicie.
    > Załatwił sobie pracę na lato, pracodawca wysłał go po NIP, chociaż jak
    > pisałeś - sam powinien dać mu papier do wypisania. Baba z tutejszego US
    > próbowała się go pozbyć pod pretekstem zameldowania, ale jej sie nie
    > udało...

    Proszę Cię. Ja i moi znajomi w wieku 19 lat prowadziliśmy DG, usługi i
    handel. Papiery, dzierżawy na sklep i biura, klienci, dostawcy, itp itd.
    A Ty piszesz że dobrze sobie radzi na studiach i załatwił sobie pracę :)
    Ponadto uważam że chłop w wieku max 25 lat powinien już się wyprowadzić
    od rodziców, a najlepiej mając bliżej 20 lat. I całkowicie być
    samodzielnym, a nie, że coś matka czy ojciec załatwia za syna.

    To co napisał wyżej witek.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?