  • Data: 2010-06-22 06:09:52
    Temat: Re: Gdzie załatwić NIP ???
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > jak przestaniesz się wtrącac i odetniesz pępowinę to przestanie winić
    > ciebie. Odwal się od niego, a najlepiej wywal z domu. Niech sobie radzi.
    > najlepszą metodą pozbycia się dwóch lewych rąk z domu jest wywalenie ich
    > na studia.

    Taa... :) Na studiach dla odmiany radzi sobie znakomicie.
    Załatwił sobie pracę na lato, pracodawca wysłał go po NIP, chociaż jak
    pisałeś - sam powinien dać mu papier do wypisania. Baba z tutejszego US
    próbowała się go pozbyć pod pretekstem zameldowania, ale jej sie nie
    udało... Moje "wtrącanie" polega na tym, że odbijam piłeczke , jak mi
    ględzi, że wszystkie jego nieszczęscia wynikają z zameldowania w
    Grudziądzu i np kładę na biurku wydruk tego co poprzenio napisałeś.
    Nie uważam, żeby to była zbytnia nadgorliwość.

    Pozdr.Lila