  • Data: 2010-03-08 19:34:57
    Temat: Re: Gdzie szukac definicji znakow drogowych?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > ....i tutaj nastąpił dalszy ciąg, który wyciąłeś bez czytania.

    Ależ z dużą uwagą go przeczytałem i nadal twierdzę że bardzo rzadko ktoś
    taki się pojawi. Przyznam że chyba nigdy się nie spotkałem żeby kierowca
    się poczuwał do pokierowania ruchem wokół blokady której jest głównym
    bohaterem.

    W dodatku kierowca zepsutego pojazdu raczej nie spełnia warunków z art.
    6 PoRD mówiącego o tym kto może dawać takie polecenia i nawet gdyby
    wpadł na taki pomysł to w zasadzie naraża się na odpowiedzialność z art.
    97 KW.