eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.? › Re: Gdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.?
  • Data: 2010-04-24 21:18:13
    Temat: Re: Gdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:

    > I co sobie myślisz? Że rzucisz długą nazwą ustawy na zapchanie tchu?

    Długą? Faktycznie masz problemy z czytaniem, skoro kilka wyrazów to dla
    ciebie "długie" ;->

    > To pokaż mi mądralo gdzie tam wymieniono art. 200 kk ?

    Art. 1, paragraf 2, punkt 2.

    > Bo ja widziałem jedynie
    > art. 134, art. 148 § 1, 2 lub 3, art. 156 § l lub 3, art. 163
    > § 1 lub 3, art. 166, art. 173 § 1 lub 3, art. 197 § 3, art. 252 § 1 lub
    > 2 oraz art. 280 Kodeksu karnego

    Ułomności twojego wzroku - podobnie jak ułomności twojego mózgu - nie
    stanowią mojego problemu.

    Wyżej wymieniona ustawa wyraźnie odnosi się do przestępstw/czynów
    karalnych popełnianych przez osoby poniżej 17 roku życia, a ty
    stwierdziłeś, że osoby w takim wieku nie mogą popełniać przestępstw -
    popełniłeś błąd i teraz nie umiesz się do tego przyznać.

    Art. 10 KK wyłącza tylko odpowiedzialność małoletnich poniżej 17. roku
    życia według zasad kodeksu karnego, ale nie czyni ich czynów zawsze
    legalnymi.