eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.? › Re: Gdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.?
  • Data: 2010-04-25 10:50:36
    Temat: Re: Gdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:
    > Nie wiem, jak Lesio, ale ja już wcześniej w tym wątku pisałem, że ten
    > paragraf sensu nie ma, bo doprowadza do absurdów - 14-latkowie formalnie
    > popełniają przestępstwo i z przyczyn formalnych nie mogą być za nie

    Nie. To Ty sobie to wymyślasz.

    > normalnie ukarani (chociaż jak ktoś doniesie, to mogą ponieść
    > konsekwencje - wg.procedur z innej ustawy).

    Nie. W żadnej innej ustawie normalne kontakty seksualne młodych nie są
    spenalizowane.

    > Notabene limit to właśnie 15. urodziny, więc z 15-latkiem może (za jego
    > zgodą) każdy (z kilkoma wyjątkami określonymi gdzie indziej).

    Limit to SKOŃCZONE 15 lat.

    > Brałeś udział w jego tworzeniu? Jak nie to się łaskawie przymknij - bo
    > nie możesz się wypowiadać w imieniu autorów, co ci autorzy mieli na myśli.

    Nie brałem.
    Wybierz się jednak do biblioteki i się dowiesz po co jest ten paragraf.

    > Zabrania. Czyni przestępstwem.

    Nie. Nie zabrania i nie czyni przestępstwem.
    Sekszący 14 latkowie nie popełniają czynu zabronionego, nie są
    przestępcami itd. itp.

    > Tylko w innym miejscu może być wyłączona

    Tak? W którym innym miejscu. Wskaż je.

    > "Seks jest dla małolatów czymś złym" to oficjalne stanowisko władz
    > partyjnych/kościelnych i państwowych od dość dawna.

    Chyba dla jakichś skrajnych oszołomów, bo każdy inny wie, że zabawy
    erotyczne i o takim podłożu a potem stopniowo nasilające się kontakty
    seksualne to naturalny tok rozwoju człowieka.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com