eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz
    Dolny]
    Date: Thu, 09 Sep 2021 09:47:42 +0200
    <sh2vb6$578$1@gioia.aioe.org> <613609b1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <sh53qu$1jbg$1@gioia.aioe.org>
    <61386040$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <shaobv$nhm$1@gioia.aioe.org>
    <6139ad61$0$560$65785112@news.neostrada.pl>

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > Istniejącego. Skomentowałem tylko zdanie o nie przystawaniu do zmienionej
    > rzeczywistości.

    A jeszcze na ten fragment odpowiem, bo widzę że coraz większe głupoty piszesz.

    Jakiej zmienionej? To jest konwencja m.in. o uchodźcach z niebezpiecznych
    krajów. No jak myślisz (o ile w ogóle) w jakiej liczbie mogą się tacy pojawić z
    _całego takiego kraju_? 5? 10? Czy może setki?

    30 to skala minimum, garstka przy której taka konwencja ma zastosowania jak
    nabardziej. Ogarnij się, pomyśl trochę, zanim coś napiszesz.