eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-09 12:34:55
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > No wreszcie jakiś konkret (jeden jedyny w chyba pięcioekranowym
    > poście).

    Normalny człowiek, któremu nie chce się samodzielnie poszukać
    powszechnie dostępnych informacji w zasięgu jednego kliknięcia myszką,
    zwyczajnie by podziękował za zrobienie researchu za niego i podsunięciu
    mu kilku _przykładowych_ linków pod nos.

    > Nie wiedziałem, że uniemożliwianie komuś (kto pod tą granicą znalazł się,
    > jak wszystko na to wskazuje, całkowicie dobrowolnie) nielegalnego przejścia
    > przez granicę to tortury i nieludzkie traktowanie. Jak dla mnie to argument
    > jeszcze bardziej z tyłka niż ten o dostarczaniu wniosku za wszelką cenę.
    > I cokolwiek obraża ludzi rzeczywiście torturowanych we wszelakich kazamatach
    > satrapów.

    To teraz już wiesz.
    Przy okazji dowiedziałeś się również, że tortury, to nie tylko spalenie
    kogoś żywcem na stosie za brak wiary, czy egzorcyzmy salcesonem. To
    pojęcie szersze niż ci się wydawało.

    > Jak Cię takowa dyskusja nie interesuje to nie odpisuj, jak piszę
    > głupoty to mnie odfiltruj i tyle.

    Ale ja lubię prostować czyjeś głupoty. Takie fajne hobby mam.

    > Istniejącego.

    Istniejące. Istniejące prawa miałem na myśli.
    Ale nie będę się upierał.

    > I jeszcze raz: jak uważasz, że w taka dyskusja nie jest potrzebna
    > - nie bierz w niej udziału, nie czytaj, nie opisuj, odfiltruj.
    > Wedle woli.

    A mogę mieć wolę brania udziału w dyskusji, która nie jest potrzebna?
    Tej opcji nie wymieniłeś, więc wolę zapytać, czy mogę mieć też taką wolę.

    Pozdrawiam
    Piotr