eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-13 12:46:32
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.09.2021 Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał/a:

    > Normalny człowiek, któremu nie chce się samodzielnie poszukać
    > powszechnie dostępnych informacji w zasięgu jednego kliknięcia myszką,
    > zwyczajnie by podziękował za zrobienie researchu za niego i podsunięciu
    > mu kilku _przykładowych_ linków pod nos.

    ...nie na temat. Zatem nie podziękuję.

    > To teraz już wiesz.
    > Przy okazji dowiedziałeś się również, że tortury, to nie tylko spalenie
    > kogoś żywcem na stosie za brak wiary, czy egzorcyzmy salcesonem. To
    > pojęcie szersze niż ci się wydawało.

    Rozumiem. Więc można iść pod ambasadę Australii i zagrozić,
    że jak mnie nie wpuszczą i nie dadzą azylu, to będę prowadzić
    strajk głodowy. Więc muszą mnie wpuścić, bo inaczej stosują tortury.
    Logiczne.

    > Ale ja lubię prostować czyjeś głupoty. Takie fajne hobby mam.

    Jakbyś jeszcze na temat pisał, to już nawet z tym hobby dało by
    się żyć. Oczywiście dyskusja może zdryfować i nic w tym zdrożnego,
    ale jeśli ktoś prosi o X, a dostaje Y plus pełne przekonanie
    że to X, to chyba jednak czas chyba dojść do porozumienia,
    że nigdy nie uda się osiągnąć porozumienia.

    > Istniejące. Istniejące prawa miałem na myśli.
    > Ale nie będę się upierał.

    I słusznie, że nie będziesz się upierał.

    http://www.poradnia-jezykowa.uz.zgora.pl/wordpress/?
    p=1372
    https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Przestrzegac-szaba
    tu;21296.html
    https://www.rp.pl/urzednicy/art5019431-poprawna-pols
    zczyzna-w-urzedzie

    Ale "przestrzegać"(i nie tylko) z biernikiem to już tak powszechna maniera,
    że chyba już czas się pogodzić z takim uproszczeniem polszczyzny,
    więc tak tylko pro forma sygnalizuję.

    > A mogę mieć wolę brania udziału w dyskusji, która nie jest potrzebna?
    > Tej opcji nie wymieniłeś, więc wolę zapytać, czy mogę mieć też taką wolę.

    Wolna wola: róbta co chceta, piszta co uważata.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.