eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-08-31 09:03:19
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> pisze:

> [...]
    >
    > Jak dla mnie spokojnie Polska mogłaby dawać nachodźcom
    > wizy turystyczne (tylko broń Swarożycu żadnych zasiłków)
    > bez żadnych warunków, wystarczy, że wycieczkowicze
    > zgłosiliby się do konsulatu czy innej ambasady Polski
    > na Białej Rusi (chyba jeszcze mamy tam jakieś placówki
    > dyplomatyczne?). Mogliby wtedy legalnie wjechać do Polski
    > bez wymuszania szantażem moralnym nielegalnego
    > przekroczenia granicy.
    >
    > Wtedy wzmożeni moralnie bez problemu mogliby przyjąć ich
    > pod swój dach i otoczyć opieką, a nachodźcy swobodnie mogliby
    > wystąpić o socjal tam, gdzie im go zaoferują.

    A co Straż Graniczna może zrobić na terytorium Białorusi?
    Bezprawie wtargnąć naruszając suwerenność innego państwa
    z powodu "paru" potencjalnych nielegalnych imigrantów?
    W praktyce Straż graniczna może coś zrobić (bezpośrednio) dopiero
    "metr na terytorium RP3". Bez "Płotu jak u Orbana" "płytkie wtargnięcia"
    są nie do uniknięcia. Z nim też ale będzie już sporo trudniej
    i z automatu będzie pod ręką zarzut klasy "zniszczenia mienia".

    --
    A. Filip