eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-08-31 12:04:24
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.08.2021 o 13:41, n...@o...pl pisze:

    > no pewnie wejdą sobie w afganistanie na facebooka z posiadanego laptopa i
    > dowiedzą się
    > litości - nie obrażaj swojej inteligencji

    Ty obrażasz sobie. Może i Afgańczycy nie mają netu, ale Białorusini już
    tak. Jak chwilę posiedzą na Białorusi, to zaczną tam swoje zwyczaje
    wprowadzać. Po za tym, to nei jest tak, że Łukaszenka sobie może sprawę
    "olać". Ma na swoim terytorium uchodźców i też musi się nimi zająć.
    Kilkoma, top nie problem, ale jak sobie ich setki sprowadził, to zaczyna
    mieć problem. Dlatego kraje starają się to weryfikować na granicy i nie
    wpuszczać do siebie zbyt wiele osób, zwłaszcza takich, co uchodźcami nie
    są.

    --
    Robert Tomasik