    From: doublet <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: #GRAB! doublet GRAAAAAAAB
    Date: Wed, 27 Oct 2004 03:00:14 +0200
    Sender: t...@x...bielsko.dialog.net.pl

    Dnia 24 Oct 2004 11:08:45 +0200, ksRobak <k...@o...pl> napisał:

    epi.

    > hmmm,,
    > na czym więc polega różnica zdań pomiędzy "moje a Twoje"?
    > otóż ja uważam, że skoro mamy już SWÓJ Hyde Park a więc
    > niemoderowaną(!) grupę dyskusyjną to tworzenie równoległego
    > forum jest ODDANIEM POLA - przegraną - wycofaniem się -
    > porażką demokracji i WOLNOŚCI, świadomą (bądź NIE)
    > rezygnacją z PRAW OBYWATELSKICH.
    > Jeśli "źle się dzieje w państwie duńskim" to moim zdaniem
    > należy to naprawić; bronić zdobyczy "Wolnego Człowieka"

    Drogi Konradzie.Przyszło nam żyć w ciekawych czasach ....
    więc. ..
    O WOLNOŚĆ TRZEBA WALCZYC!!!!
    niestety....
    najlepiej skutecznie.
    Dałem dwie opcje - rozwiązanie radykalne - bojkot
    i pasywne alternatywne - drugie forum.
    To są konkretne propozycje.
    netykietę można zmieniać ale kto ją będzie egzekwował?
    stąd moja sugestia by zmieniać "in gremio" netykietę w taki
> [...]
    > kontroli nad Hyde Park.
    > "Podziemie" jest możliwe tylko wówczas gdy totalitarna władza
    > narzuca "jedynie słuszne" trendy ale przecież oszołomstwo
    > NIE JEST WŁADZĄ a więc rozdzielanie Hyde Park na strefy
    > wpływów -- TO NIEWYTŁUMACZALNY BŁĄD (sic!)
    > zgodnie z zasadą: "dziel i rządź"
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > Wolna wola to świadoma zdolność człowieka
    > do niebuntowania się przeciwko niesprawiedliwości.
    > Człowiek wolny nie buntuje się lecz zapobiega.
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ksRobak
    gorzej jeśli już jest po sprawie.Wtedy dobrze się zbuntować.Bądź w
    cichości zapiecka szeleszcząc piórem ,bądź rycząc z tuby

    > pytanie: jak zapobiegać dywersji i oszołomstwu na polskich
    > grupach dyskusyjnych?
    > odpowiedź: poprzez opracowanie WŁASNEJ a nie OBCEJ netykiety.
    > e...@r...pl by \|/ re:
    > ten adres nie istnieje :)
    > PS.
    > z uwagi na rangę poruszanego problemu
    > FUT: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    > jeśli ktoś zapragnie przyłączyć się do dyskusji to odpowiedzi
    > proszę kierować wyłącznie na "pl.sci.filozofia"
    > \|/ re:
    Edek... czy ty nie łamiesz aby praw autorskich i krospostujesz
    cytowanych postów na inne listy?....
    :))żartowałem....

    --
    doublet