  • Data: 2003-02-23 09:48:31
    Temat: Re: GPL a copyright?
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sob, 22 lut 2003 o 12:20 GMT Dan napisał(a):

    > No ok - i to bedzie GPL - ale czy musze umieszczac ten cholerny znaczek w
    > tym
    > miejscu w ktorym sobie autor wpisal mimo tego, ze w licencji nic na ten
    > temat nie ma
    > (albo tego nie widze).

    Hej, trochę szacunku do autora(ów). Jeśli autor ma jakieś drobne
    życzenie nawet jeśli to nam bardzo nie pasi i nie wynika bezpośrednio z
    GPL to powinno się wolę autora uszanować.
    Zawsze możesz napisać do autora gdzie chciałbyć przenieś
    ``ten cholerny znaczek'' i myślę, że masz dużą szansę na uzyskanie
    zgody.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    Jak mądrze zadawać pytania: http://rtfm.bsdzine.org/rtfm/ ]