  • Data: 2003-02-23 11:57:12
    Temat: Re: GPL a copyright?
    Od: "Dan" <d...@u...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hej, trochę szacunku do autora(ów). Jeśli autor ma jakieś drobne
    > życzenie nawet jeśli to nam bardzo nie pasi i nie wynika bezpośrednio z
    > GPL to powinno się wolę autora uszanować.
    > Zawsze możesz napisać do autora gdzie chciałbyć przenieś
    > ``ten cholerny znaczek'' i myślę, że masz dużą szansę na uzyskanie
    > zgody.

    Zle mnie troche zrozumiales - czacunek dla autorow mam i to duzy. Interesuje
    mnie natomiast tylko i wylacznie aspekt prawny.
    Juz nie raz korzystalem z free dodatkow i zawsze w swoich programach
    mimo, ze nic o tym nie pisalo w licencjach itp. umieszczalem info
    z czego dokladnie skorzystalem i z ktorej wersji.

    Pozdrawiam
    Dan