  • Data: 2009-11-29 18:33:49
    Temat: Re: Fundusz świadczeń socjalnych
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    darek638 pisze:

    > Jesteś pewny tego co piszesz?

    Tego akurat pewien. :)

    > "Świadczenie z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (dalej: ZFŚS) może
    > otrzymać także nowo zatrudniony pracownik. Staż pracy - czy to ogólny, czy
    > zakładowy - absolutnie nie może być kryterium decydującym o przyznawaniu
    > świadczeń z funduszu socjalnego. Należy brać pod uwagę jedynie kryterium
    > socjalne.

    > W konsekwencji nawet bardzo krótki okres zatrudnienia w zakładzie pracy
    > uprawnia do korzystania ze środków funduszu. Innymi słowy, pracownik nabywa
    > prawo do korzystania ze środków ZFŚS od pierwszego dnia zatrudnienia"

    Ja doskonale sobie zdaję sprawę że rok wcześniej pracodawca _mógł_
    złamać prawo (obniżając świadczenia dla nowozatrudnionych), podobnie jak
    w tym roku (dając wszystkim). Nie oznacza to jednak iż z faktu że
    dzisiaj dostali wszyscy to Tobie należy się wyrównanie za ubiegły
    rok.
    Oczywiście - możesz próbować ale nie wiem czy warto.