  • Data: 2010-11-02 15:01:51
    Temat: Re: Fotoradar - dane osobowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "barbakan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iaoqmq$ugg$1@news.onet.pl...
    > Kilka dni temu, po 7 miesiącach od zdarzenia dostałem przesyłkę od straży
    > miejskiej małego miasteczka. W przesyłce jest zdjęcie z fotoradaru z
    > kompletem dokumentów - wezwanie, oświadczenie kto prowadził pojazd,
    > formularz danych osobowych (pesel, imię ojca, wysokość zarobków itp).
    >
    > Nie było by w tym nic dziwnego, ale jedna ze stron przesyłki zawiera
    > informacje, że rezygnują z wymierzenia mi kary, i że zostaję pouczony, że
    > jak jeszcze raz mnie namierzą to... itd.
    >
    > W związku z tym mam pytanie, czy muszę wypełniać i odsyłać im dokumenty,
> [...]

    Co do zasady, skoro już odstąpili od ukarania i pouczyli, to nie za bardzo
    wiem co mogliby zrobić w wypadku braku odpwoiedzi z Twojej strony. Z tym,
    żę oni te dane osobowe przecież powinni mieć. Jakoś Ciebie ustalili. Jak
    mają adres i nazwisko oraz imię, to z bazy PESEL, do kórej jak każdy urząd
    mają dostęp resztę danych odczytają.