  • Data: 2007-03-03 21:50:49
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Czy naprawdę trzeba do tego "cudu"? Nie wystarczy treść art. 140 kc?

    No to teraz wymyśl, jak sfotografowanie przedmiotu ma spowodować
    ograniczenia w korzystaniu z przedmiotu przez właściciela.

    > Ale rzeczywiście dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa, gdyż nie opiera
    > się na prawie, lecz wydumaniach na temat prawa, co niektórych.

    Przynajmniej jesteś samokrytyczny. Ale skoro się upierasz przy tych
    wydumaniach - dlaczego masz o to do innych pretensje?

    > Albo niech ktoś wskaże przepis prawa który mówi że właściciel marketu
    > musi znosić wszelkie zachowania klientów, albo ja wysiadam :) bo tu już
    > zrobiło się nudne.

    Najpierw wskaż mi jakiś przepis zabraniający (w tym konkretnym
    przypadku) fotografowania i pozwalający na siłowe usunięcie klienta oraz
    wszelkie inne "selekcje" rodem z komedii Barei.