  • Data: 2003-08-17 18:10:53
    Temat: Re: Fotografowanie sklepu czy mogę ?
    Od: "a4" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jeśli znajdujesz sie na terenie sklepu - terenu prywatnego
    to musisz niestety podporządkować się temu....
    nikt nie zabroni ci natomiast fotografowania z zewnątrz....
    jednak jesli jestes np. w jakims centrum handlowym to jesli
    wyjdziesz z danego sklepu to nadal nie mozesz fotografowac
    poniewaz znajdujesz sie na terenie centrum handlowego :))
    tak to juz jest ... hmm... a czy ty chciałbyś zeby ktoś przyszedł
    do ciebie do domu lub małej firmy i robił zdjęcia bez pytania?

    pozdrawiam
    :)