  • Data: 2006-11-18 23:38:16
    Temat: Re: Fotografowanie akt
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <m*^&^%&@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ejo04j$kos$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

    Ponieważ mnie zacytowałeś, więc moje zdanie na ten temat znasz. Dodam, że w
    takich wypadkach bardzo często pomaga prośba o rozmowę z Prezesem Sądu albo
    nawet prośba, by protestująca urzędniczka zapytała jakiegoś sędziego. Jak tu już
    ktoś napisał, bardzo często pracownice sekretariatu działają impulsywnie bez
    znajomości rzeczy. po prostu jeszcze nikt im akt nie fotografował. Fotografia
    dokumentu jest sposobem jego przepisania dobrym, jak każdy inny. Równie dobrze
    możesz odczytać to na dyktafon.