  • Data: 2006-11-10 23:57:49
    Temat: Re: Fiskus sprawdzi twój telewizor
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ej334k$nov$1@nemesis.news.tpi.pl Huckleberry
    <n...@p...onetonet.pl> pisze:

    > Nie mam zamiaru odpowiadać na twoje "jesteś uposledzony" itp. ale napiszę
    > ostatni raz:
    > PODAJ PODSTAWĘ PRAWNĄ!!!
    Nie wrzeszcz synu. Kogo obchodzi jakie ty masz zamiary? Czego podstawę
    prawną? Czytać nie umiesz, czy jak? Myślisz, że ja cię tu za darmo uczyć
    będę i prostował twoje wyobrażenia, jak zapisy aktów prawnych rozumieć? A
    jazda po tłumaczenie do KRRiT jak masz wątpliwości.

    > Co z tego że jakaś pani Żebrowska napisała ze wg niej jest tak skoro w
    > ustawie jest cos innego?
    Co z tego, że jakiś niedouk "myśli", że wie lepiej?
    Olewa się go i tyle.

    Jotte