  • Data: 2004-01-30 14:18:39
    Temat: Re: Firma +zawieszenie dzialalnosc
    Od: dominik <%dominikmi%@%wp.pl%> szukaj wiadomości tego autora

    > A czemu by nie ? Owszem, dwa lata temu mogło być jak piszesz.
    > Ale wszyscy się ucza, niektórzy widać od Macro Cash & Carry :)
    > Poslij mi (może być na priv+ Reply-To) listę tych u których
    >"nie ma możliwosci", moze którejs pozycji będę mógł zaprzeczyć ;)

    Oki...moze ja mam zle informacje chodzi o katowickiego PRONOX-a i
    ACTION-a...Sam nigdy tam nie bralem na paragon tylko znajomy mowil ze
    nie mozna tam tak wziasc...Jak masz inne informacje na ten temat to
    daj znac....
    BTW. Jak wezme sprzet na paragon (przy zawieszonej dzialalnosci) to US
    nie doczepi sie do czegos??

    --
    $Linux User $290062$
    # Wszystko powinno sie upraszczac #