eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma Kurierska - ProblemRe: Firma Kurierska - Problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!news.lublin.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma Kurierska - Problem
    Date: Fri, 4 Jan 2008 23:49:26 +0100
    Organization: lubman
    Lines: 34
    Message-ID: <flmd5q$kdp$1@news.lublin.pl>
    References: <flkvtv$p8q$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212-182-112-141.walecznych.net
    X-Trace: news.lublin.pl 1199486970 20921 212.182.112.141 (4 Jan 2008 22:49:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Jan 2008 22:49:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 080104-0, 2008-01-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:508180
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "EcoPrint Polska" <n...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:flkvtv$p8q$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam do was prośbę i prosiłbym o pomoc.
    >
    > Przed świętami wysyłaliśmy do klientów produkty ścisle związane ze
    > Świetami Bożego Narodzenia. Firma kurierska w jednym przypadku miala
    > dostarczyc klientowi 4 paczki na jendym liście a dotarły tylko 3 bo 4 nie
    > może się znaleźć i nic na to nie poradzą. Musieliśmy klientowi dosłać
    > osobną przesyłką z brakującym towarem w zwiazku z czym ponieśliśmy stratę
    > finansową za towar i przesyłkę. Firma kurierska nie poczuwa się do
    > odpowiedzialności.

    Czyli zagineła czesc przesylki wiec skladasz dokumenty reklamacyjne z prosba
    o zwrot koszto utraconej czesci i teraz tak: jezeli przesylka byla
    ubezpieczona to powinni zwrocic pelna wartosc, jezeli nie to zadaj zwrotu w
    wysokosci franszyzy przewozowej zwykle okolo 100zł.

    > Kolejne przypadki z tym samym towarem, firma kurierska dostarczała paczki
    > po 10-14 dniach od chwili nadania. Wtedy klienci nie odbierali towaru bo
    > mieli juz za mało czasu aby coś z tym towarem zrobić przed świętami. Towar
    > wrócił do nas i mamy kolejne straty gdyż produkty te były personalizowane
    > na konkretne firmy.
    > Firma kurierska nie poczuwa się do odpowiedzialności.

    Tutaj mozesz zazadac zwrotu kosztow uslugi kurierskiej ze wzgledu na to ze
    musiales wysylac przsylke ponownie.
    PS ktora to firma kuierska?

    Pozdrawiam Tomasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1