  • Data: 2008-01-04 09:57:09
    Temat: Firma Kurierska - Problem
    Od: "EcoPrint Polska" <n...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam do was prośbę i prosiłbym o pomoc.

    Przed świętami wysyłaliśmy do klientów produkty ścisle związane ze Świetami
    Bożego Narodzenia. Firma kurierska w jednym przypadku miala dostarczyc
    klientowi 4 paczki na jendym liście a dotarły tylko 3 bo 4 nie może się
    znaleźć i nic na to nie poradzą. Musieliśmy klientowi dosłać osobną
    przesyłką z brakującym towarem w zwiazku z czym ponieśliśmy stratę finansową
    za towar i przesyłkę. Firma kurierska nie poczuwa się do odpowiedzialności.

    Kolejne przypadki z tym samym towarem, firma kurierska dostarczała paczki po
    10-14 dniach od chwili nadania. Wtedy klienci nie odbierali towaru bo mieli
    juz za mało czasu aby coś z tym towarem zrobić przed świętami. Towar wrócił
    do nas i mamy kolejne straty gdyż produkty te były personalizowane na
    konkretne firmy.
    Firma kurierska nie poczuwa się do odpowiedzialności.

    Proszę powiedzieć co mogę zrobić w tych przypadkach aby odzyskać swoje
    stracone pieniądze itp. Jak to wszystko zacząć i ile może to trwać

    Kris