    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Filmy online
    Date: Sat, 30 Mar 2024 10:26:31 +0100
    <utv2ha$3re$1$niusy.pl@news.chmurka.net> <diJMN.1035$lu2.867@fx15.ams1>
    <uu0agq$8j8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uu1c71$4pi$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <uu1ga7$5rv$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <uu412d$e48$1$Radoslaw@news.chmurka.net> <L0rNN.11916$Rt2.316@fx10.ams1>
    <uu6aqu$gfv$2$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <9yyNN.417593$7uxe.10574@fx09.ams1>
    <uu6nkg$shr$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <uu73vt$tj5$8$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uu7fla$ipd$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <uu8jeb$tj4$23$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uu8kim$d7j$7$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 30.03.2024 o 10:04, Shrek pisze:

    > Posiadanie oprogramowania do torentów nie jest nielegalne. Posiadanie
    > filmów czy muzyki też nie. Z programami jest trochę inaczej. Ale coś mi
    > się wydaje że kręcisz. Sprwdzenie czy nie ma przypadkiem pliku o tej
    > sumie kontrolnej na dysku to godziny a nie minuty.

    Dla Ciebie zapewne godziny. Wejdź sobie na NirSoft. Znajdź odpowiedni
    programik. Darmowy i uruchamiany z linii poleceń. Warunek, to zgoda
    właściciela komputera. Przed wyjściem sobie to na nośniku konfigurujesz.
    Wynik masz po kilku minutach.

    Możesz sekwencyjnie uruchomić na każdej maszynie i jak skończysz na
    ostatniej, to na pierwszej masz wyniki :-) Jak masz sieć zakładową, to
    przy współpracy z lokalnym administratorem możesz to odpalić tak, ze
    nawet pracownicy nie zauważą, że przeszukujesz. Wystarczy mieć sumy
    kontrolne kolejnych wersji eMule czy innych kilku programów.

    > NIe - chyba że o czymś nie wiem i dla każdego pliku system wylicza na
    > bieżąco sumy kontrolne i je udostępnia.

    Jest masa rzeczy, o których nie wiesz.

    > Dlatego sądzę że zmyślasz, bo sprawdzenie MD5 dola wszystkich plików
    > wiele szybsze nie będzie. Chyba że jak napisałem się mylę i dekady temu
    > zakazy windows 98 obliczał sumy kontrolne na bieżąco.

    Nie obliczał. Są inne, niż MD5 sumy, a my chcemy pobieżnie przeszukać i
    to pliki określonego rodzaju. Jeśli ktoś to udostępnia, to nie może mieć
    tego zaszytego w jakimś "zip"ie. Nie może, bo nikt tego nie ściągnie, bo
    nie będzie wiedział, ze to jest top, co chce.

    Rozumiem, ze nikt nie musi się an wszystkim znać. Ale nie kreuj się na
    eksperta i nie zarzucaj innym indolencji.
    --
    (~) Robert Tomasik