  • Data: 2023-07-27 19:07:42
    Temat: Re: Fikołki prawnicze 3
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Jul 2023 03:53:27 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    deks-karny-16798683/art-57-a

    > Że chuligańsko to pomysł prokuratora. Sąd nie musiał, że chuligańsko.

    Ale moze pasuje, i sąd w zasadzie musiał.

    > Pewnie też mogł walnąć jakieś nadzwyczajne złagodzenie.

    Moze mógł, a może nie mógł ... w zasadzie jest związany ustawami.
    Złagodziłby a potem Ziobro by kazał apelacje pisać, że za mało :-)

    Ale są odważni sędziowie (może przed emeryturą), a może Jankowskiego
    Ziobro nie lubił, a może wiedzą cos wiecej, ze tak przypomnę inna
    sprawę :-)

    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Oskarzeni-za-pr
    zewrocenie-pomnika-ks-Henryka-Jankowskiego-n142408.h
    tml
    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Salomonowy-wyro
    k-sadu-w-sprawie-przewrocenia-pomnika-ks-Jankowskieg
    o-n159744.html
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-09-28/wyrok
    -w-sprawie-przewrocenia-pomnika-ks-pralata-henryka-j
    ankowskiego-nie-bedzie-kary/
    https://www.rp.pl/prawo-karne/art37367911-jest-nowy-
    wyrok-za-obalenie-pomnika-ksiedza-jankowskiego

    > Ale Shrek
    > wspomniał, że ona jako ta dziewica nieskalana i niewinna to jednak nie
    > była, więc może te 3 lata ścisłego to i po literze przepisu i zasłużenie.

    Proces dotyczy tego jednego czynu.

    J.