  • Data: 2023-07-31 18:43:33
    Temat: Re: Fikołki prawnicze 3
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.07.2023 o 11:33, J.F pisze:

    > Kojarze z tego, ze jak była afera bodajrze łowców skór, to powiedziała
    > cos w rodzaju - dajcie mi osobe, a paragraf sie znajdzie.

    W VIII karnym sądziła różne mafie na przełomie wieków, więc jak zaczęła
    skazywać bandziorów co wcześniej nikogo sie nie bali za kraty to zrobiła
    się sławna. Przez chwilę była celebrytką prawniczą potem ucichło. Potem
    chyba w ministerstwie czy prokuraturze generalnej wypłynęła. Nie wiem
    jak potem ale za czasów tej mafii to w prac osoba generalnie przykra i

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!