  • Data: 2003-07-28 18:32:27
    Temat: Re: Fan polskiego hip-hopu
    Od: "GT!" <d...@S...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie przerasta. Ale mysle, ze mozna to napisac normalnym tonem
    > zamiast tonem, w ktorym daje sie wyczuc drwine.

    cytuje:
    "czy sa jakies sposoby na fanow polskiego hip-hopu? To tacy panowie, co
    nosza spodnie z rozporkiem w okolicy kolan, dziwne czapeczki, szerokie
    bluzy, maja problemy z rekoma (dziwnie je zawsze wyginaja, gdy cos
    mowia) i nie lubia policji."

    to tez sie dalo napisac normalnie. sam hiphopowcem nie jestem ale znam
    takich i mam odmienne zdanie wiec domagajac sie normalnego tonu nalezy
    rowniez go stosowac.

    pozdrawiam, GT!