  • Data: 2003-07-28 21:28:00
    Temat: Re: Fan polskiego hip-hopu
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wku" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:MPG.198f17fa76c4557b9896a6@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy mozna cos zrobic w takiej sprawie? Wiem, ze mozna zaklocac cisze
    > nocna. Ale co zrobic, jesli ktos zakloca spokoj w ciagu dnia tym
    > cholernym lupaniem?

    Kup sobie dobra wieze oraz jakies fajne plyty, osobiscie polecam
    Burzum, Cradle of Filth oraz Cannibal Corpse ;-) Na hip-hopowca
    na pewno podzialaja swietnie i zaglusza go w sam raz ;-)

    A tak powaznie, to mozna porozmawiac z delikwentem, nastepnie
    jego rodzicami a potem to juz chyba tylko wspomniany wyzej sposob.

    Michal Letowski