  • Data: 2012-02-15 09:50:53
    Temat: Re: Fałszywie oskarżający prokurator.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.02.2012 10:38, Adam Klobukowski pisze:

    > To po co Sąd jak od początku było wiadomo że niewinny? ;)

    Już ja widzę takie stwierdzenie sądu...

    Chociaż... w sumie w mojej sprawie spowodowanej odniesieniem na
    komisariat znalezionego jednego naboju KBKSu sąd stwierdził, że karanie
    za formalne owszem nielegalne posiadanie w takiej sytuacji byłoby
    szkodliwe społeczne. Ale umorzył bezwarunkowo a nie uniewinnił.