  • Data: 2005-05-07 16:16:07
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: emil <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie pisałem, że nie. Jednorazowe podanie nie jest przestępstwem.
    > Rozpijanie jest przestępstwem, ale to nie jednorazowe podanie alkoholu.
    > Zwłaszcza w odniesieniu do 17-to latka. Jesli nieletni się upije, to
    > może być przejaw demoralizacji i wóczas mozesz wezwać policję.

    > No to odpisałem tam.

    > rozwinięcie

    > Dokładnie.

    g.prawda. Przyczyna wprowadzenia Prohibicji byla narodowa tragedia
    alkohilizmu (np. pijane dzieci na ulicach). Sytuacja byla taka, ze
    spoleczenstwo staczalo sie do strat spolecznych porownywalnych ze
    stratami powaznej wojny.

    A ze kryminalisci przejeli paleczke, to juz inna para kaloszy.

    > Ale co do meritum to nic nie zmienia. Skutek jest taki, że
    > teraz nielat musi dorosłemu odpalić na piwo, by mu kupił flaszkę.

    A jest tak kiedy ustawe kupuje producent w Sejmie producent alkoholu.