  • Data: 2005-05-07 16:16:47
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:427ce589$1@news.home.net.pl...

    > W Polsce "dochodzenie swego" może kosztować wiele straconego czasu i
    nerwów.

    A tu masz wiele racji. Ale trzeba chociaż dać szansę organom ścigania i
    ich o takim zajściu powiadomić.

    > Wytłumacz to tępemu bramkarzowi.

    Policjant wezwany na interwencję powinen go przekonać. Jest coś takiego,
    jak pouczenie. Potem mandat, wniosek o ukaranie, a opornych się w
    aresztach osadza do dyspozycji sądu. Kilka możliwości jest. Z reguły
    pouczenie policjanta już wystarcza. Ta teoria ma słąbe punkty, ale
    niewygodnie mi o nich pisać - w skrócie są różni policjanci.

    > Co innego sklep z ekspedientkami, które są bezbronne, a co innego
    dyskoteka
    > z ochroniarzami bez szyi o zerowym poziomie inteligencji. Prawo
    prawem, a
    > rzeczywistość rzeczywistością.

    Jak rozumiem w sklepie te bezbronne ekspedientki bijesz, jak Ci
    śmierdzącą kiełbasę sprzedają?