  • Data: 2005-05-07 14:38:58
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A to są imienne wejściówki? A jak sprawdzisz, kto kupował skoro nie
    > możesz gościa wylegitymować?

    Jest pewien problem techniczny i niejasność. Po pierwsze, przy sprzedaży
    wjsciowki nie musi byc kontroli wieku. Bo po co. Kontrola na wejsciu.

    > bratu-piekarzowi.
    >
    > Na posiadanie broni jest wymagane zezwolenie. NA posiadanie biletu nie.

    Na posaida nie nie. Ale na zakup alkocholu po wejsciu na impreze - juz
    tak. A zalozmy, ze robie impreze "degustacja wina 1001 rodzakjow" i jest
    do zamówienia tylko alkohol? Czy nieletni z wejsciowka powinien moc
    wejsc? Powinien. Czy moze cos kupic - bez okazania dowodu pelnoletnosci
    - nie.

    > I w tym tkwi różnica. Jak piekarz będzie miał zezwolenie, to nie stoi
    > nic na przeszkodzie, by mu brat broń podarował. Będzie kłopot
    > administracyjny, bo piekarz musi broń ze sklepu pokwitować osobiście,
    > ale zapłacić juz osobiście wcale nie musi.

    A najwiekszy klopot jest wtedy, gdy piekarz nie ma pozwolenia. ;)

    > No cóż, inna odmiana logiki.

    No czy ja wiem. Jezeli warunkiem uzywania broni jest posiadanie
    zezwolenia, to zakupienie broni przez posiadajacego zezwolenie i
    podarowanie komus, kto trego zezwolenai nie ma stawia obdarowanego w w
    sprzeczjen z prawem sytuacji.

    Pozdr

    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz