eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFałszerstwo kuriera firmy przewozowej › Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
  • Data: 2011-07-31 20:49:33
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-31 01:06, Animka pisze:
    > W dniu 2011-07-30 23:54, Tomasz Pyra pisze:
    >> W dniu 2011-07-30 23:41, zly pisze:
    >>> Dnia Sat, 30 Jul 2011 20:35:45 +0200, JK napisał(a):
    >>>
    >>>> A zastanowiłeś się co by było gdyby nie te
    >>>> procedury?
    >>>
    >>> Co? A co w przypadku kiedy kurier nie ma szczęścia i objedzie wszystkie
    >>> punkty i w żadnym nie ma kto odebrać?
    >>
    >> Te normy są po to, bo pewnie trafiali się właśnie tak pechowi kurierzy
    >> jak piszesz.
    >> Jeździł taki codziennie, a w dni parzyste okazywało się że jak na złość
    >> nie było na miejscu żadnego adresata i wszystkie paczki dostarczał w dni
    >> nieparzyste kiedy wszyscy byli na miejscu.
    >>
    >> Niby normy głupie, ale z drugiej strony jak tu inaczej zagonić kuriera
    >> żeby jeździł tam gdzie ma dowieźć przesyłki, a nie tam gdzie jemu
    >> wygodnie?
    >
    > Kurierzy maja numery telefonów i umawiaja się na konkretną godzinę.

    No właśnie dlatego dzwoni, bo funkcjonuje ten system.
    Dzwonią i się umawiają, bo mają interes w tym żeby adresat przesyłkę
    odebrał.

    W przeciwnym wypadku kurierowi by "wisiało" czy ktoś przesyłkę odbierze
    i by się nie starał, a nawet mógłby już w bazie odhaczyć wszystkie
    niepasujące mu adresy jako "adresat nieobecny" - objedzie brzegi rejonu
    w innym terminie jak mu się więcej paczek zbierze.

    System może i niesprawiedliwy, ale po prostu skuteczny.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1