  • Data: 2006-01-30 15:33:29
    Temat: Re: Fałszerstwo art 270 kk
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadzam się- zdecydowanie za mało danych na ferowanie wyroków (w przenośni
    > dosłownie ;)
    >
    > Iza
    >
    >W roku 1992 został mi postawiony zarzut z art.265kk obecnie 270 kk, że na
    umowie transportowej podpisałem się nie swoim imieniem i nazwiskiem.
    Wg mnie grafolog nie mógł przeprowadzić rzetelnej ekspertyzy gdyz nie ma
    orginału tylko kopia.
    Żaden świadek do dnia dzisiejszego w sądzie nie potwierdził, że to ja
    podpisywałem. Umowa jest w jezyku czeskim z niewyobrazalna ilościa błędów
    ortograficznych ,a tak poza tym ja nie znam języka czeskiego ani przy
    zawarciu rzekomej umowy nie było tłumacza, gdyz na kopii nie widnieje.