  • 1. Data: 2006-01-30 08:30:11
    Temat: Fałszerstwo art 270 kk
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    Czy moge otrzymać wyrok skazujący na podstawie opinii grafologa (z kopii)?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-01-30 09:28:12
    Temat: Re: Fałszerstwo art 270 kk
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alicja [###a...@w...pl.###] napisał:

    > Czy moge otrzymać wyrok skazujący na podstawie opinii grafologa (z
    kopii)?

    niestety bez szklanej kuli, to na tak postawione pytanie mozna jedynie
    odpisać, że możesz :-)

  • 3. Data: 2006-01-30 09:40:09
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > kopii)?
    >

    > niestety bez szklanej kuli, to na tak postawione pytanie mozna jedynie
    > odpisać, że możesz :-)

    Zgadzam się- zdecydowanie za mało danych na ferowanie wyroków (w przenośni i
    dosłownie ;)

    Iza

  • 4. Data: 2006-01-30 15:33:29
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Zgadzam się- zdecydowanie za mało danych na ferowanie wyroków (w przenośni
    > dosłownie ;)
    >
    > Iza
    >
    >W roku 1992 został mi postawiony zarzut z art.265kk obecnie 270 kk, że na
    umowie transportowej podpisałem się nie swoim imieniem i nazwiskiem.
    Wg mnie grafolog nie mógł przeprowadzić rzetelnej ekspertyzy gdyz nie ma
    orginału tylko kopia.
    Żaden świadek do dnia dzisiejszego w sądzie nie potwierdził, że to ja
    podpisywałem. Umowa jest w jezyku czeskim z niewyobrazalna ilościa błędów
    ortograficznych ,a tak poza tym ja nie znam języka czeskiego ani przy
    zawarciu rzekomej umowy nie było tłumacza, gdyz na kopii nie widnieje.

  • 5. Data: 2006-01-30 15:36:40
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Zapomniałem nadmienić, ze chodzi o umowę na transport międzynarodowy, którą
    rzekomo zawarłem na terenie dawnej Czechosłowacji.

  • 6. Data: 2006-01-30 15:50:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alicja [###a...@w...pl.###] napisał:
    > Zapomniałem nadmienić, ze chodzi o umowę na transport
    międzynarodowy,
    > którą rzekomo zawarłem na terenie dawnej Czechosłowacji.

    A na tej kopii dokumentu nie ma czasem oryginalnego podpisu?

  • 7. Data: 2006-01-30 16:21:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alicja napisał(a):

    > umowie transportowej podpisałem się nie swoim imieniem i nazwiskiem.
    > Wg mnie grafolog nie mógł przeprowadzić rzetelnej ekspertyzy gdyz nie ma
    > orginału tylko kopia.

    Aleś jakoś nie piszesz czy rzeczywiście podpisałeś się nie swoim
    nazwiskiem. Jeśli nie to wyjaśnij że nie. To oskarżyciel musi udowodnić
    że jest inaczej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 8. Data: 2006-01-30 18:18:20
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > A na tej kopii dokumentu nie ma czasem oryginalnego podpisu?

    Nie ma orginalnego podpisu.

  • 9. Data: 2006-01-30 18:47:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alicja [###a...@w...pl.###] napisał:
    > Nie ma oryginalnego podpisu.

    No t o mało który biegły odważy się dać jednoznaczną opinię.

  • 10. Data: 2006-01-30 19:22:43
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    ^^^^^^^

    > Zapomniałem
    ^^^^^^^^^

    Na newsach tez falszujesz podpisy - podpisujesz sie jako kobieta - zeby
    wyludzic bardziej zyczliwe podejscie. Dostaniesz z 5 latek, to sie oduczysz
    taklich praktyk

    Nie pozdrawiam
    SDD