    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktury za internet w dialogu
    Date: Mon, 22 Mar 2010 08:48:19 +0100

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 19:57:31 +0000 (UTC), mirek napisał(a):

    > Czy mają takie prawo żądać ode mnie zapłaty bez
    > wskazania KONKRETNEJ faktury?

    Nie ma zaległości bez dokumentu który ją tworzy. Szczególnie w systemach
    billingowych. Spróbuj znaleźć w BOK kogoś kto ma większe uprawnienia
    i jest w stanie sprawdzić Twoje dokumenty finansowe bez polegania na
    raportach. Ewentualnie możesz spróbować pójść do kasy - i udać że chcesz
    zrobić taką wpłatę - kasjerka powinna widzieć konkretne faktury które
    są do zapłacenia, bo używają innego programu który ma bezpośredni dostęp
    do dokumentów finansowych. Jak będziesz wiedział co nie jest opłacone to
    dalej już musisz kombinować czy na pewno wpłaciłeś na właściwe konto
    (nie wiem czy mają tam konta indywidualne czy zbiorcze).

    Pozdrawiam,
    Henry