eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFaktura za EE w garazu - odpowiedzialnosc zbiorowa ?! › Re: Faktura za EE w garazu - odpowiedzialnosc zbiorowa ?! [dluuugie]
  • Data: 2003-07-09 01:34:47
    Temat: Re: Faktura za EE w garazu - odpowiedzialnosc zbiorowa ?! [dluuugie]
    Od: "bAnan" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PS. Odpowiedzialem takim oto pismem - z punktu widzenia prawniczego zapewne
    calkowicie laickie, ale nigdzie przeciez nie pisalem, ze jestem prawnikiem
    ;)

    Oświadczam, iż odmawiam zapłaty faktury za energię elektryczną
    (nr ------------- - garaż) rzekomo zużytą przeze mnie w ilości 346,5 kwh.
    Odmowę motywuję faktem, iż ilość pobranej energii naliczona została w sposób
    budzący poważne zastrzeżenia, ogólny, nieprecyzyjny, a przede wszystkim
    całkowicie odbiegający od stanów faktycznych i nie miarodajny, jako średnia
    arytmetyczna z jednego licznika energii elektrycznej zliczającego pobraną
    energię z 4 garaży.

    Pragnę dodać, iż osoby użytkujące pozostałe 3 garaże są mi obce, a ilość
    zużywanej przez nich energii całkowicie mnie nie interesuje, a co
    ważniejsze - nie dotyczy. Jednak wg sposobu naliczania Spółdzielni, okazuje
    się, iż mogłoby być całkowicie odwrotnie, co stanowiłoby sytuację
    niedopuszczalną.

    Pragnę również nadmienić, że nie wyrażałam pisemnej zgody na tak rażący i
    niesprawiedliwy sposób naliczania opłat.

    Z przyjemnością zapłacę za faktycznie zużytą przeze mnie energię, co
    stanowiłoby zreszta wielkość zdecydowanie mniejszą, ponieważ z energii
    elektrycznej w garażu nie korzystam prawie wcale, jednak zdecydowanie i z
    całą stanowczością odmawiam zapłaty na zasadach "odpowiedzialności
    zbiorowej" za energię zużytą przez obce mi osoby trzecie.

    pozdrawiam, Grzesiek