  • Data: 2010-03-05 15:41:56
    Temat: Re: Faktura nie wystarczy
    Od: Piotr <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    .Artur. pisze:
    > http://biznes.onet.pl/nie-ma-ulgi-gdy-za-internet-ro
    dzicow-zaplaci-dziec,18543,3186902,1,prasa-detal

    U mnie jest taka sytuacja. Internet w sieci kablowej jest na ojca żony.
    Faktury otrzymane co miesiąc ja opłacam ze swojego konta przez internet.
    Rozmawiałem z panią kierownik z naszego US (dobra znajoma),której
    zadaniem jest m.in. rozliczanie zeznań rocznych. Powiedziała mi, że u
    nich w razie kontroli wystarczą faktury + zaświadczenie otrzymane od
    firmy dostarczającej internet potwierdzające dokonanie w danym roku opłat.

    Dowiedziałem się też, że każdy US inaczej interpretuje ten przepis, więc
    w waszych może być inaczej.