  • Data: 2006-11-07 15:23:56
    Temat: Re: Faktura dla niemieckiej firmy ?
    Od: "Meratex" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak.
    > VAT - 0%

    W takim razie mam zagwozdke. W US musze wypelnic wniosek o eu nip. miedzy
    innymi formularz VAT-R/UE (Informacja dotyczaca obowiazku podatkowego w
    zakresie transakcji wewnatrzwpolnotowych) na ktorym w pozycji B, punkt 4
    musze zaznaczyc wlasciwe kwadraty w ktorych 3 mowia o handlu towarami i
    tylko nr.4 by pasowal ale ten znow odwoluje sie do uslug o ktorych mowa w
    art.28 ust,3,4,5,6 i 7 ustawy ktore przeczytalem i nie pasuja one do mojej
    firmy.

    I co tu zrobic?

    Pozdr.