  • Data: 2004-09-11 18:28:58
    Temat: Re: Faktura TPSA
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aga <p...@w...poczta.onet.pl> wrote:
    > witam!
    > miałam podobny problem...przenosiłam Neostradę z jednego miasta do drugiego,
    > będąc już w mieście nr 2 - miałam net natomiast nie przysyłali mi rachunków
    > za neostradę, zgłaszałam to na błękitną linię kilka razy...aż w końcu mi
    > odcieli, więc musiałam chodzić do TPSA i wszystko odkręcać...
    > pozdrawiam

    My nie mamy ani rachunkow ani umowy na swiadczenie uslugi InternetDSL. Po
    upominaniu przez BL, POK, TelePunkt, w koncu przyslali umowe, ktora
    zawierala dane nieprawdziwe (okres zawarcia umowy, data zawarcia, dane
    stron, niezgodnosc nr umowy i zalacznika), zostala odeslana.

    Chodzilem, zalatwialem. Widocznie jest to za duzy problem, bo zawsze pada
    slowo "Nie moge panu pomoc". Tak w kolko przez 3 miesiace. Cyrk, doslownie i
    w przenosci.

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :